Senarai Blog

Apture widget

20/06/2010

Berdeklamasi


kihkihkih....masa ni aku tengah try deklamasi sajak bertajuk ibu ciptaan mat org n9...
punyalah susah aku nak bawak ngan penuh penghayatan,,masa percubaan aku bawak ok cuma dieorg tergelak..kahkah...so masa hari jadi..gelebah aku tak dapat feel....kenalar pulak sajak tu aku tak hafal...stage pulak gelap...menggelupur aku nk baca sajak tu sebab tak nampak.....ahaks...tapi aku enjoy jer...kalau nak tau cerita ni cerita tahun lepas..masa kursus...kitaorg masing-masing kena buat gimik untuk satu kumpulan....faham-faham je lar saingan kami semua hebat-hebat...seronok cukup seronok...kalau tak cayer(percaya)cuba try test tengok kat tempat nkorg yang mana-mana ada giat persatuan penduduk..ajak dieorg anjurkan pertandingan ke..sketsa ke...karaoke ke...apa-apa jelah..mesti seronok...rasa nak buat setiap bulan pun ada..(biasanya kalau anjuran persatuan penduduk setahun sekali jer...)
ermmmm...sori lar...sajak tu dapat dipertontonkan sampai habis...kebetulan memori handfon dah pun penuh...aku tak sedar karana terlampau excited(teruja)kahkah.....




No comments: