Senarai Blog

Apture widget

13/06/2010

Story...

Salam 1 malaysia...topik apa lah ye.. yang aku nk story kat nkorg yang best...semalam aku bubuh halaman chating...mana tau nkorg ada viewing bolehlah chating...tunggu jer...yang aku tau org johor ada view blog aku...pakai talian tm net...kalian nak tahu macamana aku boleh tahu siapa viewing aku?...aku try daftar dalam googgle analytics...sehari suntuk aku tunggu kalau ada siapa-siapa nak chatting semasa baca blog aku tapi....hehe...orang baru kot aku nie....
semalam aku ada baca komen tentang blog aku ceritanya counter converter nama dia idahani .....
dialah cifu aku...yang aku story kat kalian tu lah...tajuknya adeihh...
so kalau ada sifu-sifu yang volunteer nak mengajar bolehlah buat appointment kat dalam chat atau shoutmix tu...kalau halaman itu berfungsi dengan baik.....

No comments: