Senarai Blog

Apture widget

27/07/2010

Aksesori jari



Sebentuk cincin permata berlian
ku  pilih nak bertunang
ku  suruh  ibuku meminang
pada  sidia gadis  rupawan..

opppsss...sori...koleksi  cincin  ni  bukanle cincin bertunang,,,..cuma sebahagian  aksesori daa...tadi tu Lirik  lagu je..cincin ni  semua  adalah  ditempah khas untuk pemakai..seperti  aku..hehehe(promote  giler)
aku nak story sikit  ler..hal cincin  ni..
yang  kaler biru tu di  kanan  atas  adalah  batu FAIRUS dari India dan  di ikat lapan kaki..yang  dipanggil..ermm..sori ler..aku dah terlupa  apa  nama ikatnya...keseluruhan  iannya  diikat  dengan  Perak....Di tengah sebelah  cincin  Perak batu  Fairus  dari  India adalah batu berlian  biasa  yang  diikat  dengan Stainless Steel  dicampur  dengan Perak...Cincin sebelah  kiri  atas  tu  cincin batu  Akek yang  di ikat cincin Suasa..Cincin bahagian  bawah dari kiri  adalah  cincin Stainless Steel  dan  batunya adalah  Batu Serai...dan  cincin  yang akhir  sebelah kanan  bawah  adalah  cincin batunya  aku  dah  lupa  apa  kenamaya  dan ianya datang  dari negara jiran kita..Indonesia lar...tapi  cincin  itu  sebelah  atas  keliling  batu adalah  Perak  dan lainnya adalah Stainlees Steel.
Kalau lar ada sesiapa ada  batu nak buat cincin boleh  lar aku rekemen  kalian pada sipembuat  cincin  tu..atau nak cari batu-batu....kira nya  batu  berharga  lah...just kontek jer  aku..Khas untuk  lelaki  jer...sajajer  nak  tolong  kawan  kita  sipenjual cincin....pada dia  ada  bermacam-macam jenis  batu..batu kecubonglah,,..batu  delima ros lah,,batu  akek lah..batu  buatan  pun  ada...




No comments: