Senarai Blog

Apture widget

04/07/2010

Shopping


Al  kisah  pada hari ini,aku pergi shopping(membeli-belah le)seorang  diri,maklum  je masih  bujang,cukup le kot  aksesori ini agaknya.Agaknya kalau dah kahwin  nanti  lagi  banyak  kot  kena beli.aku  bershopping kat Pasaraya Billion.Aku terlupa  nak  snap gambar pasaraya  tu.Pasaraya  itu  merupakan  antara  yang  murah  dari  pasaraya  yang  aku  kunjungi setelah  aku membuat  perbandingan  harga,kira  masa  free  je..boring  je keluar  jalan-jalan seorang  diri tanpa  teman.Akhirnya  pasaraya  Billion  merupakan  tempat  aku nak beli  aksesori(keperluan ler...dari kehendak)yang  gambar petak  tu...aku  snap kat laman  web..saja nak try ...katanya  ia  merupakan  satu  kod...cuba  klik...kod apa  aku  pun  tak faham..layan  jer....Al maklum teruja  sesangat  nakkan idea  untuk  blog  nie  daaa....pada  mulanya  aku  nak  buat  satu  syair...tapi  idea  kurang  memuaskan,so aku lupakan...


No comments: