Senarai Blog

Apture widget

Loading...

05/07/2010

Alahai....

Alamak...blog  aku  pada waktu  ini  tidak  ada orang  singgah.Arakian kisah sayembara  didalam maya blog.Pada masa ini(start  nak bersyair dah)Aku menulis cerita merapu dari  aku.Aku kisahkan  satu cerita  mengenai bukan  cerita  purba  tetapi  bercerita merapulah  giler...Aku  kisahkan  seoranglah  gadis bernama Dana(bukan  nama sebenar  hanya  rekaan)memilikilah  pula  wajah  yang  cantik  ataupun  dalam bahasa  pasarnya  cun  lah  giler.Setiaplah  hari dia menjaga sisemut  yang  sering  dahaga  akanlah  air..airlah  gula yang  diberi  nama.Sisemut memang  sangat  manja  sehingga  tempat tidur  pun  dia  akan  bersama...itulah  kisah  yang aku hendak cerita...cerita  kisah merapulah giler.....



3 comments:

idahani said...

waaahh...tanteknya blog dia...bagus2..selamat maju jaya bro....

jane said...

hahahahahahah

apa ko citer ni
spatah ku tak oaham

ngahahahha

>_<


inai malam pengantin

nasylo said...

ida(angah)tenk u...tengok le sape sifu nye...keh keh

jane...memang agak kurang faham...ermm...ceritalah merapu...kih kih